vrijdag 30 juni 2017

Ik Foep gewoon door!

Zo leuk om te maken deze " Foep " quilt, ik zou het jammer vinden als de quilt af is!
Dus dacht ik erover na om er wat langer mee bezig te zijn.
Ook wil ik als het kan, altijd de quilt wat meer eigen maken,
 niet dat er ook maar iets mankeert aan het ontwerp, 
maar vind dat gewoon leuk om te doen.
Anders  zijn er zoveel dezelfde in omloop.
Het is ook leuk om je creatieve geest de vrije loop te laten
het geeft ook zoveel voldoening!
Dus heb ik besloten om de zij randen te appliceren met de vogels, en hun kleintjes
de beroemde hartjes van Ingrid , met het handige malletje,
te gebruiken en wat yoyo's erbij te maken.
Natuurlijk komt de grote bloem erin terug.
Voor de "meeldraden" heb ik kleine spiegeltjes gebruikt 
die in een ring zitten en omgehaakt zijn met garen en kleine kraaltjes
Daaronder dan nog wat kantjes en misschien maak ik ook nog wat eitjes en verstop die in de kantjes.
Zover ben ik dus nog niet want mijn malletje lag nog in Nederland.
Gelukkig gingen we afgelopen week daar naartoe voor een verjaardag en het halen van Toby.
Nu kan dus verder!
Wordt vervolgd!



Was hulpje Toby

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke quilt is dit toch en wat leuk dat je hem hele aal eigen maakt. Ik vi d je toevoegingen geweldig,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a sweet quilt you are working on. Of course little Toby wants to help!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er ook hartstikke leuk uit.
    En een eigen draai er aan geven , mag natuurlijk altijd.
    Succes , grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Plof even neer in je franse stoel, met Toby op schoot natuurlijk,... en ik geniet van jouw Foep!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk wordt die. En wat een leuke foto van Tobie. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. such a wonderful idea to add your own likes to this. I love adding to quilts I make to make them my own. Just lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sooo sweet! Both the quilt-top and the little furry guy!

    Hugs
    Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. It's wonderful! I love your colors, and the design is so sweet! Your furry assistant is adorable too!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, dat je er je eigen dingen aan toe voegt. Het is een schattig patroon. Ik kan me heel goed voorstellen, dat je hem nog niet al wil hebben. Wat wordt het een lief quiltje!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...