maandag 9 oktober 2017

Reindeer Season

In mijn vorig blogje schreef ik al dat ik met iets bezig was,
wat ik nog niet kon laten zien.
Het is " The Reindeer Seasons "
Van Atelier Perdu.
Een patroon van de Stitch Me Club van paar jaar geleden, ik dacht van 2014.
Ieder jaar vergat ik op tijd eraan te beginnen, dat is nu wel gelukt!
Het eerste deel is klaar!
Een bewaarzakje waar ik mijn handwerk accessoires in kan bewaren.
Bij de set komt ook nog een naaldenboekje en een scharen houdertje.
Daar ben ik nog mee bezig en laat ik jullie de volgende X zien.
Het is weer een typisch  borduurpatroon van Nataliejo met mooie kleuren
en leuk om aan te werken!
Ik heb de ontworpen Elm Cottage stoffen van haar gebruikt, 
omdat de kleuren prachtig combineren met de kleuren van het borduurgaren.



7 opmerkingen:

  1. How lovely! Looking forward to seeing the other parts.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och, wat een schattig tasje! Dat borduurwerkje alleen al, maar dan ook nog verwerkt in dit handige tasje.. Daar mag je heel trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Borduren, fantastisch. Soms heb ik er ook zo veel zin in, maar het quilten trekt ook. de dag heeft nou eenmaal niet meer uren, al zou ik het graag willen.
    Prachtig Eef, wat kun jij dat toch goed!!!!

    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat schattig! Ik was te laat om het patroon bij atelier Perdu te kunnen kopen... Zou ik het van je kunnen kopen als jij er klaar mee bent? Je zou mij er erg gelukkig mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous! Such a lovely work!

    Hugs
    Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig borduurwerk en een heel mooi en lief tasje geworden. Borduren is (bijna) net zo leuk dan quilten.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit PRACHTIG werkje geworden Evelyne, de kleuren zijn heel erg mooi.
    Trouwens jouw naaimachine vind ik ook heel erg mooi.

    Geniet van een fijne week,

    Liefs Josephine,

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...